zaterdag 25 februari 2012

Bredase beelden

Zoals bekend kan ik enorm genieten van een dichtbundel.
En een geïllustreerde uitgave is het toppunt van luxe. In de dubbele betekenis van het woord.
Een voorbeeld van zo'n prachtig, maar prijzig werk is Hoera, het is vandaag van Wouter Stips.
Echt iets voor hoogtijdagen.

Maar ook voor dagelijks gebruik zijn er voldoende plaatjes met praatjes beschikbaar.
Via de blog van Judy Elfferich werd ik attent gemaakt op de serie digiboekjes.
Het "boekje" Verborgen Breda bevat prachtige foto's, voorzien van een kort gedichtje of verhaaltje.

Soms is digitaal zo gek nog niet.

2 opmerkingen:

  1. Die gedichten bij de foto's van Breda vind ik een beetje saai.Leuk gedicht vind ik Wezeddendu" en een gevoelig gedicht bij een prachtige winterfoto "Huisvrouwenblues" Ik heb de website van Wouter Stips bezocht, je raakt niet uitgekeken! En natuurlijk heb ik "Hoera, het is vandaag" gereserveerd. Ben benieuwd!
    http://www.wouterstipsgallery.nl/2/wordpress/paintings

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera het is vandaag is nu uitgeleend, vreemd zeg :) Hij staat in mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen