zondag 2 oktober 2011

Blog 3: Ding 1 t/m 3

Na wat experimenteel gekeuvel is dit de eerste poging om een blog af te leveren volgens de vereiste criteria.
De cursus 23 dingen nodigt uit om aan een ontdekkingsreis te beginnen. Leuk, maar gevaarlijk. Want omdat er onderweg zoveel te ontdekken valt, blijf je rondkijken en vergeet dat er ook nog een etappe gelopen moet worden. En nog belangrijker: ook de eindstreep moet gehaald worden. Liefst een beetje ontspannen.
Gelukkig leverden de eerste opdrachten weinig problemen op. Er ging wel eens wat mis. Zo publiceerde ik mijn eerste bericht meteen onder de tekst van ding 1 bij het kopje :”Schrijf je reactie”. Hiermee gaf ik meteen de regie uit handen, want het lukte niet om de tekst daarna weer te verwijderen. Gelukkig verdween deze na verloop van tijd vanzelf van het scherm.
Bij het inrichten van de weblog heb ik me beperkt tot de basis en allerlei toeters en bellen weggelaten. (Tijdgebrek vanwege rondsnuffelen en te weinig affiniteit met vormgeving. Ik zoek de grenzen van het aanvaardbare op).
Het aanmelden leverde weinig problemen op. Tenminste: ik hoop dat het gelukt is en dat mijn probeersels ook voor de buitenwereld toegankelijk zijn.

3 opmerkingen:

  1. Toegankelijk zijn ze zeker en qua lay-out ben je dichtbij huis gebleven. Je kunt je misschien wel voorstellen dat dit thema favoriet is bij veel van je collega's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anemoon, ook zonder toeters en bellen kom je een heel eind!
    We hopen allemaal de eindstreep op een ontspannen manier te halen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anemoon,we hebben hier sneller contact dan via de website volgens mij. En toeters en bellen hoeft ook helemaal niet, misschien af en toe een piepklein gedichtje om het op te leuken

    BeantwoordenVerwijderen