donderdag 20 oktober 2011

Blog 6a: aanvulling

Ding 6 leverde nogal wat frustratie op.

Ik schreef een eerste, vrij geïrriteerde, versie van mijn ervaringen.

Hierop kwamen 2 waardevolle reacties.

Toen ik weer wat afstand genomen had, heb ik het oude bericht verwijderd en ben begonnen aan een nieuwe versie van het blogbericht.
Te laat besefte ik, dat ik nu ook de reacties kwijt was. Ik weet niet hoe ik e.e.a. weer moet herstellen.
Daarom hierbij de reactie van Edo, die ik ter harte genomen heb:
Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Vooral omdat het bij mij wel werkt. Alle aangedragen oplossingen lopen op niets uit.
Wat in ieder geval belangrijk is dat bij de berichtopties "Getypte HTML interpreteren" aangevinkt staat. Dat is niet wat Blogger standaard instelt. Je vindt de optie in de rechterkolom als je in Blogger een bericht maakt.
Lukt het niet sla het dan over. Ik weet dat je graag wilt dat het lukt, maar het wordt anders een steeds grotere drempel.


Wellicht ook een goede tip voor andere zwoegers

2 opmerkingen:

  1. Hele goede tip Anemoon, dat vinkje moest ik inderdaad ook eerst aanzetten!
    Goed ook dat je afstand hebt genomen en één en ander nog eens hebt overdacht. Met frisse moed weer verder!

    BeantwoordenVerwijderen